.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رئيس شوراي شهر : شكايت از شهرداري گرگان كاهش يافت

رئيس شوراي اسلامي شهر گرگان گفت: با تقويت نظارت شكايت از شهرداري گرگان كاهش يافته است.


به گزارش شمال نیوز ، حبيب‌الله قليچ‌لي امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در گرگان افزود: از زمستان سال گذشته تاكنون برنامه نظارتي گسترده‌اي بر ساخت و سازه‌ها از سوي كميسيون نظارت، بازرسي، حقوقي و پاسخگويي شوراي شهر گرگان انجام گرفته است.
وي تصريح كرد: اين نظارت‌هاي با همكاري كميسيون نظارت، بازرسي، حقوقي و پاسخگويي به شكايت با كميسيون توسعه، عمران و حمل و نقل شهري انجام مي‌شود.
قليچ‌لي همچنين گفت: با توجه به اينكه شورا نهادي مردمي است سعي كرديم مسائل و مشكلات افراد به صورت حضوري و چهره به چهره حل شود.
وي ادامه داد: بيشتر شكايات و اعتراضات مردم ناشي از عدم آشنايي آنان به قوانين و مقررات شهرداري است.
رئيس كميسيون نظارت، بازرسي، حقوقي و پاسخگويي شوراي شهر گرگان افزود: در مقابل شكايات مردم از شهردار و ديگر شهرداران مناطق شهري گرگان مي‌خواهيم در جلسات به صورت مستدل و قانوني پاسخگوي آنان باشند تا شهروندان قانع شوند.
قليچ‌لي با بيان اينكه 70 درصد مردم از اين پاسخگويي‌ها متقاعد مي‌شوند، گفت: در مواردي كه شكايات مردم در مورد مسائل مالي است از شهرداران مي‌خواهيم با مردم همراهي كنند و با مردم به تفاهم برسند.
وي ادامه داد: در مواردي خاصي كه نياز به كارشناسي جديد باشد كارشناساني از شوراي اسلامي شهر و شهرداري براي بازديد و بازرسي به محل اعزام مي‌شوند.
رئيس شوراي اسلامي شهر گرگان همچنين با بيان اينكه در بحث نظارت بر مديريت بالايي و مياني شهرداري اين كميسيون اقدامات خوبي انجام داده است، گفت: با وجود جابه‌جايي كه در سطح مديريت شهرداري انجام شد ولي شرايط راضي‌كننده نيست.
وي با اشاره به اينكه تلاش داريم از بدنه فعلي شهرداري در مديريت‌ها استفاده كنيم، خاطرنشان كرد: بايد عناصر فعلي تربيت و آموزش داده شوند.
وي اضافه كرد: نيروهاي جديدي كه وارد سيستم معاونت‌هاي شهرداري شدند در حال حاضر بازدهي خوبي دارند.
به گفته قليچ‌لي بايد تلاش كنيم كه نيروهاي كارآمد در شهرداري تربيت شوند.
رئيس كميسيون نظارت، بازرسي، حقوقي و پاسخگويي شوراي شهر گرگان همچنين عملكرد شهردار گرگان را خوب ارزيابي كرد و گفت: شهردار گرگان با توجه به توان و تجربه‌اي كه در شهرداري و شهرسازي دارد از بهترين و كارآمدترين شهرداران كشور است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.73 seconds.